VisitImotski.com | TZ Imotski

Posjet para tajnih gostiju Imotskome

Na zahtjev Turističke zajednice grada Imotskog, Heraklea d.o.o. je organizirala posjet para tajnih gostiju navedenoj destinaciji. Posjećivane su lokacije u razdoblju od 10. kolovoza do 12. kolovoza 2016. godine, ukupno njih 15.

Cilj mjerenja je bio prikaz stanja svih objekata u turističkoj sezoni te izvedbe njihovih djelatnika tijekom turističke sezone prema turistima koji posjećuju grad Imotski.

SCENARIJ: Tajni gosti su odsjeli u hotelu te su mjerili kvalitetu usluge u smještajnim objektima, u ugostiteljskim objektima, na raznim turističkim atrakcijama, u turističkoj zajednici, javnim ustanovama te ostalim uslužnim djelatnostima.

Tajni gosti su odgovarali profilu redovnih gostiju Turističke zajednice grada Imotskog.

Ukupan rezultat ostvaren tijekom posjeta lokacijama na području Turističke zajednice grada Imotskog u kolovozu 2016. godine iznosi 74,51%, odnosno poštivano je nešto manje od tri četvrtine zadanih standarda kvalitete usluge.

S najboljim rezultatom istaknula se kategorija MUZEJ/GALERIJA, gdje su poštivani svi zadani standardi i rezultat je 100,00%, dok se s najviše područja za unapređenje istaknula kategorija BAR u kojoj je poštivano svega 14,29% zadanih standarda kvalitete usluge, odnosno jedna sedmina.

U kategoriji Smještaja poštivano je više od devet desetina zadanih standarda (90,91%), a kao najbolja potkategorija smještaja istaknula se potkategorija Hotelski prostori u kojoj je poštivano 100,00% zadanih standarda, dok se s druge strane potkategorija Telefonska rezervacija istaknula s najviše područja za unapređenje, budući da je u toj potkategoriji poštivano 83,67% zadanih standarda.

Uspoređujući rezultate po lokacijama, najviše su se istaknuli Gradski muzej i Eko selo Grabovac, gdje su poštivani svi zadani standardi i ostvaren je rezultat u iznosu 100,00%, a slijede ih Hotel Venezia, TIC TZ na Modrom jezeru i TA "GAZ travel" s rezultatom od 90,91%.

Opis Eko-sela Grabovac: „Eko selo Grabovac je jako lijepo uređeno i obnovljeno. Na vratima restorana nas je dočekao ljubazni domaćin. Poželio nam je dobrodošlicu i ponudio nas aperitivom. Nakon toga nas je odveo do stola i prezentirao jelovnik te vinsku kartu. Objasnio je da ako želimo teletinu ispod peke, moramo pričekao oko 45 minuta. Ponudo nam je domaće vino. Hrana, piće i usluga su bili odlično. Nakon plaćanja smo bili ponuđeni fitulama. Na odlasku su nas djelatnici srdačno pozdravili, zahvalili i pozvali da dođemo ponovno.“

Opis Gradskog muzeja: „U muzeju nas je dočekao ljubazni djelatnik. Pozdravio je i nasmiješio se te je rekao da se ulaznice naplaćuju. Naplatio nam je ulaz i izdao dvije kartice te rekao da ce nam malo objasniti o muzeju, izloženim starinama i nošnjama Imotskog kraja ako želimo. Pristali smo te je djelatnik sve lijepo objasnio te je nekoliko puta dolazio do nas da nam pruži dodatne informacije. Muzej je bio čist, uredan, a zrak svjež. Na odlasku je djelatnik zahvalio te nas je pozvao na ponovni posjet i pozdravio.“

Opis ureda TZ: „Prilikom dolaska nas je dočekala nasmiješena djelatnica koja je pozdravila u upitala kako nam može pomoći. Upitali smo kako možemo doći do Crvenog jezera i postoje li neka događanja u gradu. Sve nam je ljubazno objasnila. Rekla je da ima tikvijada u jednom manjem mjestu udaljenom oko tri kilometra. Također je spomenula i degustaciju vina i izlet u OPG Grabovac. Pozdravila je i rekla da joj se slobodno obratimo ako nas još nešto zanima. Drugi dan je u TIC-u radio djelatnik koji je imao oko 40 godina te je također bio ljubazan.“

Opis Grada: „Kad smo došli u Imotski malo smo se provozali gradom. Imotski je lijep gradić, ali nije bio čist. Uočio sam papire i bačene plastične vrećice. Parkovi su prilično uredni. Oko Modrog i Crvenog jezera je bilo čisto, a šetnice su bile uredne. Parkirališta su obilježena, ali dosta prljava. Nisu bila popunjena, a puno vozila je parkirano bez registar pločica. Primijetio sam i vozila koja su parkirana po rubnjacima, tako da je pješacima teško prolaziti. Park u Donjoj Glavini je čist i lijepo uređen. Ulaz u muzej bi trebalo malo urediti jer izvana djeluje zapušteno. Građani su dobri domaćini te su u komunikaciji bili jako ljubazni.“

Najlošiju ocjenu u istraživanju dobili su caffe barovi, najviše zbog neizdavanja računa i neformalnog ponašanja konobara.

       

 


RENT A CAR Imotski

Kalendar događanja

June 2017
M T W T F S S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Vollo - Bookiranje svih vrsta karata online

Discover Imotski